Askerlik ve Polislik hakkında her şey...

Çorum Askerlik Celp Dönemleri 2019



Çorum Askere Kaç Gönderiyor
Çorum Askere Kaç Gönderiyor?
Askere kaç tertip gideceğim diye merak eden Çorum ili nüfusuna kayıtlı 1999 doğumlu yükümlülerin ne zaman silah altına alınacağı Milli Savunma Bakanlığı tarafından açıklandı. Çorum’a bağlı 13 ilçenin hangi tarihde kaç ile asker aldığını gösteren bu listeye göre, Osmancık, Kargı ve Dodurga ilçeleri nüfusuna kayıtlı yükümlüler 99/3  tertip olarak ağustos ayında, Bayat, İskilip, Oğuzlar ve Uğurludağ 99/4 tertip olarak kasım ayında, diğer ilçelere kayıtlı yükümlüler ise 99/2 tertip olarak mayıs ayında askere alınacaklar. Çorum Askerlik Celp Tarihleri
Alaca - Mayıs Celbinde
Boğazkale –
Mayıs Celbinde
Laçin –
Mayıs Celbinde
Mecitözü –
Mayıs Celbinde
Ortaköy -
Mayıs Celbinde
Sungurlu –
Mayıs Celbinde
Osmancık – Ağustos Celbinde
Kargı –
Ağustos Celbinde
Dodurga –
Ağustos Celbinde
Bayat – Kasım Celbinde
İskilip –
Kasım Celbinde
Oğuzlar –
Kasım Celbinde
Uğurludağ -
Kasım Celbinde

Paşlaş:

38 yorum:

  1. 17.04.1998 Doğumluyum mayıs ayındaki celblemi gidicem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nüfusa kayıtlı olduğun il ilçeye göre yukarıdaki listeden gidecğin celp dönemine bak.

      Sil
  2. 11 23 1998 dogumluyum muayene olmadim şubata kadar muaene olsam gidermiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki gidersin muayeneyi bi an önce ol kütüğüne göre Şubat ayında bile asker olabilirsin.

      Sil
  3. Ben 10.12.1998 doğumluyum merkez doğumluyum ne zaman giderim

    YanıtlaSil
  4. Nüfusa kayıtlı olduğun il ilçe neresi onu yazman gerek.

    YanıtlaSil
  5. Kardesim corum merkez kac goruruyor

    YanıtlaSil
  6. 15 şubatta muayenem bitiyor ama şubat gitmem gerekiyor nasıl olacak

    YanıtlaSil
  7. 15.12.1998 doğumluyum ilcem şubat götürüyor gidermiyim

    YanıtlaSil
  8. Muayne oldum ekim ayında çorumluyum ilçem de sungurlu şubat yazıyor kağıtta muhtemel sevk tarihi yazıyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  9. Merkez kaç tertip gidiyo

    YanıtlaSil
  10. Ben 18/01/1998corum merkez doğumluyum benim yasitlarim şubatta gidiyor beni kasima attılar sebebi nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çorum Merkez nüfusuna kayıtlı yükümlüler 2018 kasım celbinde askere alınacaklar. Nüfusa kayıtlı olduğun il ilçeye göre alım yapılıyor sen çorum merkeze kayıtlı olduğun için kasımda asker olacaksın.

      Sil
  11. Ben 23/10/1998 doğumluyum kayıtlı olduğum yer ugludag kayıtlayım muyane olduğum da 01/02/2018 te askerlik kaydı verdiler ama beli almadılar beni ne zamn askere alilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erken sevk talebinde bulunmamış isen ağustos 2018 de asker olacaksın.

      Sil
  12. Ben 16.06.1997 doğumluyum ekim 2017 de tecil bozdurdum çorum merkez kayıtlıyim şubat celbi çıkmadı mayısa kaldın dediler ben ne zaman giderim

    YanıtlaSil
  13. Abim doğuda asker mayısta gelecek bi alakası olur mu yani götürmemezlik yaparlar mı?

    YanıtlaSil
  14. Çorum merkez kasım götürüyo ben bana yüksek ihtimal mayıs diyorsunuz acaba 97 li ve tecil bozdurup şubatta gidemediğim için mi mayısta yüksek ihtimalle gidersin diyosunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tecil bozdurduğun için öyle söyledim.

      Sil
  15. 97 doğumluyum tecili ocak ayında bozdurdum kağıtta Mayıs’ın 4 diyo mayısta alırlarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesin olarak mayıs celbinde asker olursun.

      Sil
  16. 02.08.1997 doğumluyum ocak ayında tecilimi bozdurdum mayıs ayında gidemiyorum kütüğüm çorum merkeze bağlı ağustos ayında gidermiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mayıs celbinde asker olmak için tecili bozdurmaya geç kalmışsın. Ağustos celbinde asker olursun.

      Sil
  17. 19 07 1999 muane kağıdı ne zaman gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoklama kağıdı artık gönderilmemektedir. Muayene olmaya hemen gidebilirsin.

      Sil
  18. 07.05.1997 liyim okuldan dolayi tecilliydim nisanda bozdurdum tecili ağustos da kesin gidermiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüksek ihtimal ağustos celbinde asker olursun.

      Sil
  19. Bn geçen ocak ayında muayene oldum Mecitözüne bağlıyım yani ilçeye Ağustos ayında gidermiyim yaş doldu

    YanıtlaSil
  20. Ben 1999 Eylül 6 sı doğumluyum Çorum uğurludağ eylülde muayene olucam

    YanıtlaSil
  21. Ben 02.02.1998 doğumluyum mart 2018 de tecili bozdurdum agustistan karşıma attı şubede %90 kasım gidersin dediler ama çıkmazsa 2018 kasimda ne zaman giderim

    YanıtlaSil
  22. Hocam ben 03 /01 /1999 doğumluyum nufusum Çorum merkeze kayıtlı ve bana şunu dediler muaynemi 19 girdimde oldum ve Çorum merkez ilk defa bir götürecek dediler yani Şubat'ta gidersin dediler ama ihtimal var mıdır

    YanıtlaSil
  23. 2019 agustos celbinde askere gidecegim 1999 dogumluyum..bu tarihten once uzman alimlari olursa basvuru yapabilir miyim?askere gitmedim ama asker adayiyim.celbim agustos..tesekkurler

    YanıtlaSil
  24. 13-07-1999 Çorum merkez kaç tertip gidiyor sitede ilçeler var mekezm yok tüm işlemler yapıldı sadece ne zaman gideceğim gün belli değil yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil
  25. Merkez ne zaman gidiyor tüm işlemler tamamlandı 13.07.1999

    YanıtlaSil

Yukarıdaki Facebook Yorum kutusunu kullanarak sorularınıza anında cevap alabilirsiniz.

Blog Arşivi