Askerlik ve Polislik hakkında her şey...

Ankara Askerlik Celp Dönemleri 2019



ankara askere kaç gönderiyor
Ankara Askere Kaç Gönderiyor?
Askere kaç tertip gideceğim diye merak eden Ankara ili nüfusuna kayıtlı 1999 doğumlu yükümlülerin ne zaman silah altına alınacağı Milli Savunma Bakanlığı tarafından açıklandı.  Ankara'ya bağlı 25 ilçenin hangi tarihde kaç ile asker aldığını gösteren bu listeye göre, Altındağ, Çamlıdere, Haymana, Kazan, Kalecik, Keçiören, Kızılcahamam, Polatlı ve Pursaklar 9/3, Akyurt, Bala, Çankaya, Elmadağ ve Mamak 9/4, Evren, Gölbaşı, Sincan ve Şereflikoçhisar 9/1, diğer ilçelere kayıtlı yükümlüler ise 9/2 tertip olarak askere gidecekler. 2019 Ankara Askerlik Celp Dönemleri
Akyurt - Kasım Celp Döneminde - 99/4
Altındağ - Ağustos Celp Döneminde -
99/1
Ayaş - Mayıs Celp Döneminde -
99/2
Bala - Kasım Celp Döneminde -
99/4
Beypazarı - Mayıs Celp Döninde -
99/2
Çamlıdere - Ağustos Celp Döneminde -
99/3
Çankaya - Kasım Celp Döneminde -
99/4
Çubuk - Mayıs Celp Döneminde -
99/2
Elmadağ - Kasım Celp Döneminde -
99/4
Etimesgut - Mayıs Celp Döneminde -
99/2
Evren - Şubat Celp Döneminde -
99/1
Gölbaşı - Şubat Celp Döneminde -
99/1
Güdül - Mayıs Celp Döneminde -
99/2
Haymana - Ağustos Celp Döneminde -
99/3
Kazan - Ağustos Celp Döneminde -
99/3
Kalecik - Ağustos Celp Döneminde -
99/3
Keçiören - Ağusos Celp Döneminde -
99/3
Kızılcahamam - Ağustos Celp Döneminde
99/3
Mamak Kasım Celp Döneminde -
99/4
Nallıhan - Mayıs Celp Döneminde -
99/2
Polatlı - Ağustos Celp Döneminde -
99/3
Pursaklar - Ağustos Celp Döneminde -
99/3
Sincan - Şubat Celp Döneminde -
99/1
Şereflikoçhisar - Şubat Celp Döneminde -
99/1
Yenimahalle - Mayıs Celp Döneminde -
99/2

Paşlaş:

29 yorum:

  1. 11.08.1990 doğumluyum,ankara/bala kütük tecilim 31.12.18 de bitecek tecil bozdurup mayısta gitme planım var.erken sevk istesem alabilir miyim?Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mayıs için geç kaldın artık en erken ağustos celbinde asker olabilirsin.

      Sil
  2. Ben 10.07.2017 tarihinde muayene oldum bana şubatta gidersin dediler şubatta gidemedim mayısta gidemiyom ağustosta gidermiyim kütük ankara çankaya 3 gönderiyor

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin ben emin olmak için yazıyorum. Erken sevk istemiştim Şubat ayı çıkmayı Mayıs ayıda çıkmadı. Ankara/Bala doğumluyum 93/3 gönderiyor. Ha gittim ha gidicem diye bütün yıl işlerim planlarım aksadı bende bıktım takip etmekten. Ağustos'da gider miyim ? yoksa Kasıma aksayabilirmi *

    YanıtlaSil
  4. 1997 9 ay dogumluyum kutuk yenimahaale ankara tecil bozdurssam agustosda gidermiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şimdi bozdurur isen ağustos celbinde asker olabilirsin.

      Sil
  5. Benim keciören 98/2 Bu hafta tecilimi bozdursam ağustosta askere gidermiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 31 mayısa kadar tecil bozdurursan ağustos celbine tabii olursun.

      Sil
  6. 1996 dogumluyum Kütük ankara/keçiören Simdi tecilimi bozdursam en yakın ne zaman askere giderim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yakın ağustos celbinde asker olursun.

      Sil
    2. 18 haziranda gitcektim askere ama secim nedeniyle ileriki tarihe iptal oldu bu tarihi bilen varmi

      Sil
  7. 1990 Doğumluyum,kütük ilce celp donemi 98/2 di. Universite ogrencisi iken tecilimi dun bozdum.
    Kasım celpinde gitmeme ihtimali olur mu ? 2019 a kalma gibi bir durum.

    YanıtlaSil
  8. Ben 1998 dogumluyum simdi ben muayene olmadim internet uzerinden islemi halletsem tahminen ne zaman giderim

    YanıtlaSil
  9. 07.10.1999 doğumluyum. Doğum yerim Altındağ ama mahalle köy sincana kayıtlı kimlikte. Kaç giderim ?

    YanıtlaSil
  10. 1999 doğumluyum kütüğüm haymana kaç tertip giderim

    YanıtlaSil
  11. 28.12.1999 doğumluyum ankara Yenimahalle Oturdugum ilçe keçiören askere ne zaman gidebilirim.

    YanıtlaSil
  12. 13.09.1999 Polatlı doğumluyum kimliğimde kayıtlı olan köyüm Sincan a bağlı 10 yıldır da Sincan da oturuyorum ben Sincan celp dönemine göre mi yoksa Polatlı celp dönemine göre gideceğim

    YanıtlaSil
  13. 02.09.1999 Ankara polatli dogumliyid muayenemi erkenden oldum ne zaman giderim adkede

    YanıtlaSil
  14. 12.11.1994 ANKARA ALTINDAĞ doğumluyum bugun tecilimi bozdurdum Şubat celp döneminde gide miyim?

    YanıtlaSil
  15. 07.10.1999 aralık ayında muayene oldum ne zman gıderım askere

    YanıtlaSil
  16. slm beyler ben bısı soracam Ben Ankara çubuk ta oturuyorum Bu sıteden baktıma gore 99/2 Gidiyorum ama bana mamak subesınden bı kegıt verdıler Muhtemelen sefk tarıhı ocak 29 dıyor celp donemıde Şubat 2019 dıyor nasıl yani hanı sıte 99/2 dıyo Kegıtakı de subenden ferılen kegıta da 2019 şubat dıyo bırı acıklasın bunu nasıl oluyo yanı bu hanı subeye gıtmeme gerek varmı benım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gardaşım sen erken sevk istemişsin ama kabul olmuyor boşuna işini bırakma

      Sil
  17. 1999 dogumluyum Ankara bala kaç giderim

    YanıtlaSil
  18. 1999 doğumluyum kaydım haymana her aradığımda farklı tarih sunuyular e devlette ise tariheri degisiyor 4/5/2019 yazıyor nezaman giderim artık takip etmekten yoruldum

    YanıtlaSil
  19. lise sonrası tecil sürem 12.31.2018 de doldu okul kaydım yok bu yıl üniversite sınavına gireceğim tecil yaptırabilir miyim? veya bana süre verirler mi ? bu yıl okul kaydı yaptırana kadar mesela.

    YanıtlaSil

Yukarıdaki Facebook Yorum kutusunu kullanarak sorularınıza anında cevap alabilirsiniz.

Blog Arşivi