Askerlik ve Polislik hakkında her şey...

Yozgat Askerlik Celp Dönemleri 2019



yozgat askere kaç gönderiyor
Yozgat Askere Kaç Gönderiyor? 
Askere kaç tertip gideceğim diye merak eden Yozgat ili nüfusuna kayıtlı 1999 doğumlu yükümlülerin ne zaman silah altına alınacağı Milli Savunma Bakanlığı tarafından açıklandı. Yozgat'a bağlı 14 ilçenin hangi tarihde kaç ile asker aldığını gösteren bu listeye göre, Boğazlıyan, Çayıralan, Yenifakılı, Yerköy ve Çandır 99/3 tertip, Şefaatli ve Yozgat il merkezi 99/1, Akdağmadeni, Aydıncık, Çekerek, Kadışehri, Saraykent, Sarıkaya ve Sorgun 99/2 tertip olarak askere gidecekler. Yozgat Askerlik Celp Dönemleri
 

Şefaatli - Şubat Celbinde
Yozgat (il merkezi) - Şubat
Celbinde

Akdağmadeni - Mayıs Celbinde
Aydıncık -
Mayıs Celbinde
Çekerek -
Mayıs Celbinde
Kadışehri -
Mayıs Celbinde
Saraykent -
Mayıs Celbinde
Sarıkaya -
Mayıs Celbinde
Sorgun -
Mayıs Celbinde

Boğazlıyan - Ağustos Celbinde
Çayıralan -
Ağustos Celbinde
Yenifakılı -
Ağustos Celbinde
Yerköy -
Ağustos Celbinde

Çandır - Ağustos Celbinde

Paşlaş:

50 yorum:

  1. Boğazlıyan genellikle doğuyuya mı gidiyor

    YanıtlayınSil
  2. Şubat ayından beri bekliyorum komutanım mayıs celbi 98/2 diyorlar biran önce helikopterden helikoptere atlarken jarjör değiştirmek istiyorum artık daha da almazlarsa dilekçe yazacağım.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Kerim, askere alınacaksın merak etme ve dediğin gibi helikoterden helikoptere atlarken jarjör değiştirebileceksin :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. arif, nüfusa kayıtlı olduğun il ilçeyi de bildirirsen yardımcı olabilirim.

      Sil
    2. Merhaba ben 15 mart 1999 doğumluyum ben ocakta veya şubatta askere gitmek istiyorum bu mumkunmu biran once gidip gelmek istiyorum mumkunse ne yapmam gerekiyor

      Sil
    3. Yardimci olursaniz sevinrim benim kepcem var operatourm gidip gelmek istiyorum hemen

      Sil
    4. Yozgat kadisehri ilçede oturuyorum

      Sil
  4. Merhaba benim tecil ocak ayında bitti ve ben muane oldum mayısta askere gidecektim yerim hala belli olmadı 96 doğumluyum ve şubeye gittim onlarda daha ne zaman gitceğimi bilmiyorlar belki ağustosta diyolar akdağmadeni doğumluyum bi yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. yerin şimdi belli olmadıysa artık en erken ağustos celbinde asker olursun.

      Sil
  5. Benim 98/2 gidiyordum sülüstede mayısın 5 i yazıyordu ama şubeyi aradığımda sizinki belli degil dedi boğazlıyanlıyım bende

    YanıtlayınSil
  6. meraba subat 9 unda tecil bozdum mayis cikmadi 2018 agustos cikarmi

    YanıtlayınSil
  7. 2017de kasım gibi muane oldum yozgat 4 gönderiyormuş fakat muane olurken 1 2 3 4 diye tercih yaptım ama e devletten baktığımda 20 02 2018 yazıyodu o tarih gellsi sonra 04 05 2018e attı yani bnm ne zaman gidicem hakkında kesin bi tarihi nasıl öğrenebilirim şimdiden saolun

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. kesin tarih kasım celbidir ancak bi ihtimal ağustos celbinde de asker olabilirsin.

      Sil
  8. S.a şu an muayene kacagiyim bu ay askere gitmek istiyorum şubeye gitsem ne zaman askere giderim

    YanıtlayınSil
  9. Selam in Aleykum Agrida Din kültürü ogretmeniyim ve dogma büyüme Yozgat/ Akdagmadeni ilçesine bagliyim Agridaki Askeri subede sevk islemlerine göre 27 temmuzda kesin askere alınacağıma dair bilgi verildi .Akdagmadenide malum şubat ayında gönderdiği ne göre ben şubat ayın damı gidicem yoksa temmuz ayında mi orasını anliyamadim ..Bilgileriniz için simdiden teşekkür ediyorum..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. ağrıdaki askerlik şubesinin dediği gibi ağustos celbinde askere gidersiniz. Siz sanırım tecil bozdurdunuz o yüzden.

      Sil
  10. meraba ben 1998 dogunluyum 9 subatta tecilimi bozdurdum ama mayis celbi cikmafi agustosu bekle dediler sizce aguatos cikarmi bana

    YanıtlayınSil
  11. agustos celbi kesinmi bide agustosta gidersem ne zaman belli olur yardimci oldunuz icin tesekur ederim

    YanıtlayınSil
  12. 95 Doğumluyum/ Akdağmadeni
    Kasımda gitmek için ağustosta başvuru yapacağım, sizce kasımda gidebilir miyim ? Yani tecil bozduracağım.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. evet kasımda gidebilirsin ama kesin değil.

      Sil
    2. Selamın aleyküm komutanım benim e devlette asker durum belgesinde 04/05/2019 yazıyor öncesinde Ocak 31 di Ocak bitince 04/05/2019 oldu sınıf ve tertibat bekliyor yazıyor tecilimi bozdum muayenemi oldum Kasım 7 tecil bozdum Yozgat Sarıkayalıyım 2 tertip yazıyor ne zaman gidebilirim erken gitmek istiyorum lütfen yardımcı olun herşeyim tamam sadece yer belli olmasını bekliyorum komutanım Bilgi verirseniz sevinirim

      Sil
  13. Merhaba, şuan tecilliyim ve askere gitmek için tecilimi bu ay içerisinde bozdurucam, Peki askere ne hangi ayda gidebilirim Bilgi verir misiniz lütfen #askeri_bilgiler

    YanıtlayınSil
  14. Meraba ben 98 doğumluyum 12. Ayda doğdum yozgat doğumluyum ne z mn giderim askere

    YanıtlayınSil
  15. Selamın aleyküm ben 1999 doğumluyom kütüğüm yozgat kadışehri muanemi oldum sizce hangi celpte giderim

    YanıtlayınSil
  16. Selamun aleykum ben tecilimi bozdurdum verdikleri kagitta 2018 agustos diyo ve 26.07.2018 tarihine kadar askerlik yönünden sakıncası yoktur diyo ben agustosta gitmek istiyorum ankarada yaaiyorum ama kimlilte kayitli oldugum yozgat aydincik oda subat yaziyo subattami giderim yani anlamadim

    YanıtlayınSil
  17. ben 95 kdshri dgmlym maysta tecil bozdrdm askere me zamn gdeblrm

    YanıtlayınSil
  18. Yozgat çekerek doğumluyum 1999 lular hangi celp gidecek

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bende akdağlıyım yukardaki yazıdan okusan kardeşim 99/2 gönderiyo

      Sil
  19. 01.01.2019 kadar tecilliyim akdagliyim ne zamn askerde olurum tecil bittikten sonra

    YanıtlayınSil
  20. Selamun Aleyküm ben 98 doğumluyum 31 Aralık 2018 tarihine kadar tecilliyim Sarıkaya doğumluyum mesela tecilimi hemen bozdursam direk 98/4 gönderirler mi yoksa 2019’umu beklerim

    YanıtlayınSil
  21. s.a abi ben 17.10.1999 dogumluyum maueyene oldum nufusa kayitli oldugum il ilce akdagmadeni yozgat ben mayıs yukardaki yazidan baktim mayis gonderiyormus ben mayista kesin gidermiyim abi

    YanıtlayınSil
  22. 1999 20 ekim dogumluyum yozgat merkez dogumluyum muaynemi oldun ne zaman alirlar acaba

    YanıtlayınSil
  23. Merhaba ben 1996 Doğumlu sarıkayaliyim bu sene 4. Senem haziranda mezunum erkenden hemen askere gitmek için ne yapmalıyım veya hangi ayda asker olurum ?

    YanıtlayınSil
  24. askerlik celp dönemin 2019 Mayıs subat tercih ettim erken sevk eğer Şubat'ta gidemessem Mayıs'ta kesin gidermiyim

    YanıtlayınSil
  25. abi meraba abi ben subatta tecilimi bozdum mayis cikmadi agustos cikmadi kasimda gidermiyim abi 98 dogumluyum

    YanıtlayınSil
  26. Abi ben 99 doğumluyum celp Yozgat sorgun iki gönderiyor ama ben Eylül ayında muayene oldum muayene kağıdında Kasım 1 gidebilir gözüküyor ne zaman Veya hangi ay gidelim başka bir sitede Kasım 1 ve 30 arası muayene olanlar şubatta gidebilir yazıyordu sizce ne zaman giderim teşekkür ederim

    YanıtlayınSil
  27. Merhaba 1999 doğumluyum muayene oldum Yozgat merkez kütüğüm ne zaman alınırım

    YanıtlayınSil
  28. Merhaba ben 05.01.2000 dogumluyum yozgat kadışehri kütügüm

    Ama istanbul sultanbeylinde ikamet ediyorum

    Ne zaman muayne olurum ne zaman askere giderim kaç tertip giderim

    YanıtlayınSil
  29. 1999. Agustos .14 yerköyy ??

    YanıtlayınSil
  30. Merhaba ben yozgat kadışehri dogumluyum yozgat 2020 yılında 3. Gönderiyor

    04.02.2019 yılında muayne oldum
    05.01.2000 dogumluyum
    Erken sevk istedim. 3 mü giderim yoksa 1 mi giderim ?

    1 gitmek için başka yapmam gereken başka birşey var mı ?

    YanıtlayınSil
  31. Ben 2000 nisan liyim subat mi mayismi

    YanıtlayınSil

Yukarıdaki Facebook Yorum kutusunu kullanarak sorularınıza anında cevap alabilirsiniz.

Blog Arşivi